Pomoc zdalna
Jeśli wykonanie prac serwisowych i pomoc w rozwiązaniu problemu zgłoszonego w Asystencie Hotline wymaga zdalnego podłączenia się do systemu Klienta, nasi konsultanci wykorzystują rozwiązanie GoToAssist. Jest to program, który pozwala nam, dbając o wygodę Klienta, udzielić szybkiego wsparcia technicznego on-line. Połączenie jest bezpieczne i wymaga autoryzacji za pomocą klucza, który Klient otrzymuje od konsultanta SOFTVIG. Ponowienie połączenia, np. w związku z kolejnym zgłoszeniem, za każdym razem wymaga autoryzacji i wpisania nowego klucza.
Ważne!
W każdej chwili możliwa jest weryfikacja tożsamości konsultanta obsługującego zgłoszenie. Dane osoby, która udziela wsparcia technicznego i chce połączyć się zdalnie za pomocą GoToAssist, można - zanim to połączenie nastąpi - potwierdzić
telefonicznie lub
mailowo.
Bezpieczne uruchamianie GoToAssist
Aby skorzystać z pomocy zdalnej przez Internet z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia GoToAssist
Krok 2.
Wpisz swoje imię / nazwę oraz otrzymany od konsultanta klucz
Krok 3.
Postępuj zgodnie ze wskazówkami na stronie fastsupport
Asystent Hotline
Aby uruchomić system, należy pobrać Instalator Asystenta Hotline.
Instrukcja instalacji oraz obsługi Asystenta Hotline.