Witamy na stronie zawierającej oprogramowanie wykorzystywane podczas serwisowania i realizowania wsparcia technicznego dla systemów firmy SOFTVIG

Wybierz interesujące Cię rozwiązanie:

Pomoc zdalna

Jeśli wykonanie prac serwisowych i pomoc w rozwiązaniu problemu zgłoszonego w Asystencie Hotline wymaga zdalnego podłączenia się do systemu Klienta, nasi konsultanci wykorzystują rozwiązanie GoToAssist. Jest to program, który pozwala nam, dbając o wygodę Klienta, udzielić szybkiego wsparcia technicznego on-line. Połączenie jest bezpieczne i wymaga autoryzacji za pomocą klucza, który Klient otrzymuje od konsultanta SOFTVIG. Ponowienie połączenia, np. w związku z kolejnym zgłoszeniem, za każdym razem wymaga autoryzacji i wpisania nowego klucza.
Ważne!
W każdej chwili możliwa jest weryfikacja tożsamości konsultanta obsługującego zgłoszenie. Dane osoby, która udziela wsparcia technicznego i chce połączyć się zdalnie za pomocą GoToAssist, można - zanim to połączenie nastąpi - potwierdzić telefonicznie lub mailowo.

Bezpieczne uruchamianie GoToAssist

Aby skorzystać z pomocy zdalnej przez Internet z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia GoToAssist

Krok 1.

Pobierz aplikację ze strony producenta
Pobierz GoToAssist

Krok 2.

Wpisz swoje imię / nazwę oraz otrzymany od konsultanta klucz

Krok 3.

Postępuj zgodnie ze wskazówkami na stronie fastsupport

Asystent Hotline

Aby uruchomić system, należy pobrać Instalator Asystenta Hotline.
Instrukcja instalacji oraz obsługi Asystenta Hotline.

Wszelkie uwagi i zgłoszenia dotyczące użytkowanych aplikacji przyjmujemy w systemie Asystent Hotline.
Gdyby pojawiły się jakiekolwiek trudności z dostępem do Asystenta Hotline, prosimy o poinformowanie nas o tym.